Hvad laver vi?
- Håndarbejde: Vi strikker, hækler og hygger.
- Erfaringsudveksling: Vi deler ud af vores viden og hjælper hinanden.
- Plads til alle: Både nybegyndere og erfarne er velkomne.
- Hjælp til selvhjælp: Få hjælp til at starte op, forstå en opskrift eller tyde et diagram.
Praktisk information
- Hvornår: Ca. hver 3. uge i tidsrummet kl. 18.30 - 20.30.
- Hvor: Kantinen på Amtstue Allé 71.
- Materialer: Du medbringer selv dit eget sy-/strikketøj og materialer.
- Forplejning: Personaleklubben sørger for en kop kaffe/te samt lidt frugt eller andet guf.
Fælles projekt – Marie purse af petiteknit
- Vi skal sammen denne gang lære at vævestrikke. Prisen er derfor incl. garn, opskrift, lynlås og foer. Du vælger selv farver, mere info herom gives når nørklecafen starter op.
Uanset om du har strikket i 20 år eller aldrig har holdt på en hæklenål eller strikkepinde før, så mød endelig op. Vi glæder os til at se dig!
Detaljer om datoer
- Tirsdag den 11.8
- Onsdag den 2.9
- Torsdag den 24.9
- Mandag den 19.10
- Tirsdag den 10.11
- Onsdag den 2.12 *)
*) Onsdag den 2.12 mødes vi Skema til afslutning (drikkevarer er for egen regning)